Tampereen Perussuomalaiset järjestäytyi uuden puheenjohtajan kutsusta

Lehdistötiedote 2018-01-10
Julkaisuvapaa heti

katso PDF-versio täältä

Tampereen perusuomalaisten ry:n hallitus kokoontui maanantai-iltana uuden puheenjohtajansa Kari Lindbomin kutsumana. Järjestäytymiskokouksessa valittiin henkilöt yhdistyksen tehtäviin vuodelle 2018.

Ensimmäisenä varapuheenjohtajana toimii Kirsi-Maarit Asplund ja toisena varapuheenjohtajana Pentti Hupanen.

Yhdistyksen sihteerinä aloittaa uutena hallituksessa Kirsi Riuttamäki. Sihteerin lisäksi tiedotusta hoitamaan valittiin myös Antti Moisander, joka on Pirkanmaan PS-Nuorten sihteeri ja Henri Häkkilä, joka on myös Pirkanmaan PS-Nuorten puheenjohtaja. Antti ja Henri ovat myös Tampereen Perussuomalaisten hallituksessa uusina varsinaisina hallitusedustajina.

Seikku Kaita jatkaa taloudenhoitajana myös vuonna 2018.

Muina hallituksen jäseninä jatkavat Heikki Luoto, Jouko Salo ja Kari-Pekka Rauhala. Hallituksen varajäsen Arja Tuppurainen nousee samalla käytännössä hallitukseen, koska viime vuoden sihteerimme Elisa Hiltunen joutuu jättämään 31.1.2018 hyvän porukkamme toiselle paikkakunnalle muuton vuoksi. Kiitokset koko sydämestämme ja toivotamme hänelle kaikkea hyvää uusiin haasteisiin uudessa kotikunnassaan.

Jäsenasioissa auttavat sihteeri ja jasenasiat@nullTampereenPersut.fi

Nyt koko porukkalla keskitymme Lauran presidenttikamppanjaan.

Laura nähdään keskustorin vaalimökillä 12.1.2018 klo. 16.00-16.45, josta hän siirtyy vaalipaneeliin Tampereen yliopiston juhlasalissa (Kalevantie 4). Paneeli alkaa 18.00 ja on kaikille avoin tapahtuma. Tervetuloa mukaan!

Perjantaista lähtien vaalimökkimme on auki joka päivä 28.1.2018 asti kello 10-20, paitsi varsinaisena vaalipäivänä suljemme aikaisemmin.
Tervetuloa kahville ja juttelemaan kanssamme.

Lauran päivän kahvit tarjoamme 18.01.2018 jolloin tarjolla voi olla jotain muutakin hyvää.

Kirsi Riuttamäki
sihteeri