Tampereen Perussuomalaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous

19.11.2019 klo 18:00

Tampereen Perussuomalaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 19.11. klo 18 Kulttuuritalo Laikulla, Keskustori 4, Tampere. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen koollekutsujana hallitus. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!

Kokouksessa äänioikeus on yhdistyksen jäsenillä, joilla on puolueen ja paikallisyhdistyksen jäsenmaksu suoritettuna kahden edellisen vuoden ajalta. Maksut on oltava hoidettuna 8.11. mennessä!

Syyskokouksessa valitaan yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus vuodelle 2020. Ollessasi ehdolla tehtäviin varaudu esittelemään itsesi kokouksessa. Voit ilmoittaa halukkuudestasi tehtäviin etukäteen Kirsi-Maarit Asplundille: kirsimaarit.asplund[at]gmail.com. Etukäteen tehdyt ilmoitukset helpottavat kokouksen etenemistä. Erityisesti jos läsnäolosi kokouksessa ei ole varmaa, ilmoita halukkuudestasi etukäteen: kokouksella on oltava tiedossa, että olet tehtäviin käytettävissä, jos sinua esitetään.

Ehdolla olevat voivat miettiä esittelyään esimerkiksi seuraavien kysymyksien avulla:

1. Mitä olet itse valmis tekemään yhdistyksen eteen?
  2. Missä yhdistyksellä on parantamisen varaa ja miten kehittäisit toimintaa?
  3. Kenelle yhdistyksen pitäisi suunnata sanomansa ja mitä teemoja kuuluisi pitää esillä?

Nähdään syyskokouksessa!

Hallitus, Tampereen Perussuomalaiset ry