Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaiksi neljä tamperelaista

Pirkanmaan Perussuomalaiset on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Ehdokkaiden joukosta löytyy neljä Tampereen Perussuomalaisten valtuustoryhmän jäsentä. Ehdokkaaksi valittujen joukossa ovat kansanedustaja Sakari Puisto, varakansanedustaja Lassi Kaleva sekä kaupunginvaltuutetut Aarne Raevaara ja Joakim Vigelius.

Pirkanmaan Perussuomalaisten tiedote uusista ehdokkaista kokonaisuudessaan:

Pirkanmaan Perussuomalaiset ry nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Pirkanmaan Perussuomalaiset ry nimesi ensimmäiset 12 eduskuntavaaliehdokasta kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Listan ehdokkaat ovat 9:ltä eri paikkakunnalta ja heidän keski-ikä on noin 43 vuotta. Listalla on 3 naista ja 9 miestä. Heistä kaikki ovat oman kuntansa valtuutettuja. Lisäksi listalla on kolme kansanedustajaa ja viisi aluevaltuutettua:

Nimi Asuinpaikka Ikä

Ahtiainen Veli-Matti Pirkkala 42

Asunta Maria Nokia 46

Bergbom Miko Sastamala 26

Kaleva Lassi Tampere 56

Kymäläinen Sami Orivesi 47

Niemi Veijo Lempäälä 67

Puisto Sakari Tampere 45

Raevaara Aarne Tampere 61

Saarelainen Auri Valkeakoski 29

Savio Sami Ylöjärvi 46

Vigelius Joakim Tampere 25

Wesin Lisa Urjala 31

“Ehdokkaamme tulevat nostamaan vahvasti esille suomalaisia huolettavat teemat; suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi, elämisen kustannukset, holtiton rahan jakaminen ulkomaille, toksinen maahanmuutto ja täysin käsistä karanneet ilmastotoimet. Ehdokasryhmämme on historiallisen kova.”, avaa piirin puheenjohtaja Sami Kymäläinen tulevien vaalien ehdokasasettelua innosta puhkuen.

Pirkanmaan Perussuomalaiset tulee asettamaan seuraavat ehdokkaat vielä ennen juhannusta. Ehdokaslista tulee olemaan monipuolinen ja suomalaisia puhutteleva.

Sami Kymäläinen

Pirkanmaan Perussuomalaiset ry