Perussuomalaisten kansanedustajaehdokkaiksi kaksi tamperelaista lisää

Tiedote 21.9.2018
Julkaisuvapaa heti

Perussuomalaisten kansanedustajaehdokkaiksi kaksi tamperelaista lisää

Pirkanmaan Perussuomalaiset on nimennyt lisää ehdokkaita kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Uusien ehdokkaiden joukossa on kaksi tamperelaista. He ovat asuntomyyjä, LKV Kirsi-Maarit Asplund ja Pirkanmaan Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja, opiskelija Henri Häkkilä. Ehdokkaiksi on Tampereelta aiemmin nimetty Lassi Kaleva, Heikki Luoto, Sakari Puisto, Veikko Vallin ja Erika Veltheim.

Pirkanmaan Perussuomalaisten tiedote uusista ehdokkaista kokonaisuudessaan:

Pirkanmaan Perussuomalaiset nimesivät lisää ehdokkaita vuoden 2019 eduskuntavaaleihin

”Pirkanmaan Perussuomalaiset pitivät Hämeenkyrössä piirihallituksen kokouksen viime sunnuntaina. Työvaliokunnan esityksen ja vilkkaan keskustelun pohjalta valitsimme seuraavat viisi ehdokasta hyvässä yhteisymmärryksessä ehdolle tuleviin eduskuntavaaleihin”, toteaa Perussuomalaisten Pirkanmaan piirin 1. varapuheenjohtaja Veijo Niemi.

Pirkanmaan Perussuomalaiset ovat nimenneet aiemmin 10 nimetyn lisäksi seuraavat viisi eduskuntavaaliehdokasta kevään 2019 vaaleihin. He ovat Henri Häkkilä (Tampere), Kirsi-Maarit Asplund (Tampere), Mikko Nurmo (Valkeakoski), Harri Vuorenpää (Pirkkala) ja Marko Törhönen (Kangasala).

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri asettaa eduskuntavaaleihin täydet 19 ehdokkaan listan. Loput neljä ehdokasta nimetään syksyn aikana. Eduskuntavaalien varsinainen vaalipäivä on 14.4.2019.

Lisätiedot:
Harri Vuorenpää,