Tampereen Perussuomalaiset ry:n hallitus vuodelle 2021 järjestäytyi

Tampereen Perussuomalaiset ry:n hallitus vuodelle 2021 järjestäytyi. Yhdistyksen puheenjohtajana vaalivuoden toimii 27-vuotias matkailupalvelujen tuottaja Antti Moisander. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana toimii Pentti Hupanen ja toisena varapuheenjohtajana Maria Nikupaavo. Sihteeriksi valittiin Anne Valtakivi ja vaalipäällikkönä jatkaa Sirpa Tuppurainen.

Muut hallituksen jäsenet ovat Ossi Aho, Ilmari Rostila, Joonas Kiviranta, Joakim Vigelius, Valeri Helvamo ja Taisto Ahjoharju. Hallituksen varajäseniksi valittiin Arto Grönroos, Jouko Salo, Kari Kallio, Erkki Seppänen, Leena Salo, Marjo Hupli, Jaana Lähteenmäki, Harri Vehviläinen, Anni Koponen ja Jani Laine.

“Tämä kokoonpano on mitä parhain lähtökohta lähteä kohti vaalivoittoa. Tampereen Perussuomalaiset tulee asettamaan vahvan ja monipuolisen ehdokaslistan kuntavaaleihin. Tavoitteemme on nousta kolmen suurimman kuntapuolueen joukkoon. Vaa’ankieliasemassa pääsemme tuomaan maalaisjärkeä rakkaan kaupunkimme päätöksentekoon.” -toteaa tuore puheenjohtaja Antti Moisander.

Lisätietoja:

Antti Moisander