Tampereen Perussuomalaiset valitsi hallituksen vuodelle 2022

Tampereen Perussuomalaiset järjesti sääntömääräisen syyskokouksensa toimistollaan Nekalassa maanantaina 8.11. Kokouksessa tehtiin henkilövalinnat vuodelle 2022.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa toiselle kaudelle kaupunginvaltuutettu Antti Moisander. Hallitukseen valittiin jatkokaudelle Ossi Aho, Maria Nikupaavo, Sirpa Tuppurainen, Anne Valtakivi, Ilmari Rostila, Valeri Helvamo ja Pentti Hupanen. Uusiksi jäseniksi valittiin Severi Jatuli, Tomi Lehtola sekä Arttu Ristiniemi.

Lisäksi hallituksen varajäseniksi tulivat valituksi Arto Grönroos, Diana Ahmavuo, Olli Ruotsalainen, Taisto Ahjoharju, Mervi Hissa, Jouni Riihimäki, Kari Lindbom, Matti Karvonen, Pekka Nousiainen ja Hannu Helander.

“Tämä kokoonpano on mitä mainioin herättelemään tamperelaisia lähestyviin aluevaaleihin ja niiden tärkeyteen. Tampereen Perussuomalaisten tavoitteena alkavalla kaudella on myös lisätä yhdistyksen ja sen tavoitteiden näkyvyyttä vaalien välilläkin, samalla kasvattaen kansalaisten kiinnostusta yhteiskunnallista vaikuttamista kohtaan.” -toteaa puheenjohtaja Antti Moisander.

Lisätietoja:

Antti Moisander